Rawatan Alternatif Untuk Ibu Yang Menderita Sakit Sendi dan Tumit

Minggu lepas, ada seorang lelaki whatsapp kak ju. Dia tanya harga suplemen omega dan ostematrik. . “Nak ambil untuk masalah apa ye? “ ” Saya tanye untuk mak sy.Supplement nie sesuai tak untuk orang sakit-sakit sendi,urat dgn sakit dalam tumit? Tumit tu tak ada luka ke ape…tapi

5 Cara Cari Minyak Ikan Terbaik Yang Anda Perlu Tahu.

Bukan semua minyak ikan bergred farmaseutikal mempunyai kualiti yang sama. Untuk mendapat manfaat kesihatan dari omega 3, penting untuk kita tahu cara  untuk mendapat suplemen omega 3 yang terbaik. Samada untuk jantung , gout, arthritis atau kesihatan kulit , 5 tip ini boleh membantu anda membuat pilihan

6 Perkara Buruk Berlaku Pada Badan Bila Skip Makan.

Kita semua mesti pernah terlepas waktu makan ,kan? Selalunya, sarapan pagi. Sebab waktu pagi kita sibuk nak uruskan anak-anak dan bersiap untuk pergi kerja. Tambah pula dengan sesakan lalu lintas, memang tak ingat pun nak makan pagi. Sampai-sampai ofis terus buat kerja, tup-tup dah tengahari. ” Eh,

7 Artis Malaysia Yang Anda Tak Sangka Guna Shaklee

Shaklee antara syarikat yang menghasilkan suplemen berkualiti tinggi dan terbaik. Ini terbukti dengan pelbagai kajian klinikal yang disiarkan dalam jurnal kesihatan. Atas sebab ini, ramai yang teruja untuk menggunakannya , termasuk 7 artis malaysia ini.   Asyraf Muslim  Hazlin Misha Omar Rita Rudaini Emma Maembong Yasmin Hani

MASALAH LEMAH TENAGA BATIN AKIBAT KENCING MANIS?

LEMAH TENAGA BATIN atau Disfunction erektil (ED)  aka Mati Pucuk ialah ketidakupayaan untuk mendapatkan ereksi atau mengekalkan ereksi yang mencukupi untuk melakukan hubungan seks yang memuaskan.   Lemah Tenaga Batin  adalah satu keadaan yang biasa dihadapi oleh lelaki berumur . Dianggarkan bahawa separuh daripada semua lelaki berusia

CARA HILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK TANPA SUAMI SEDAR & PERASAN

Merokok. Siapa suka suami mereka berhenti merokok? saya pasti ramai isteri akan gembira bila suami berjaya berhenti merokok. Tetapi , ada juga isteri yang mempunyai masalah untuk membantu suami mereka berhenti merokok. Anda mahu tahu cara untuk suami anda berhenti merokok? Baca sampai habis. BAHAYA MEROKOK KEPADA

8 langkah penjagaan kulit berjerawat berkesan.

Kisah bagaimana saya merawat kulit berjerawat langkah demi langkah Wajah berjerawat memang menyusahkan. Tiada siapa yang suka bila muka naik jerawat. Tanyalah siapa pun, pasti mereka tak mahu jerawat hadir dalam hidup mereka. Namun tak semua bernasib baik. Jerawat tak kenal siapa , mereka datang walaupun tak

Review Korset Slim Fit

Masa mula-mula nak cuba korset, memang ju ni zero knowledge sebab itu ju tulis review korset slimfit ni. Barang bagus kenalah kongsi kan? Dulu ju  tak tahu mana satu korset yang bagus dan tak tahu apa kriteria penting yang perlu masa nak pilih korset. Sebab tak ada

Kisah Benar : Masalah Jerawat Sembuh Dengan Suplemen Shaklee

Saya Ummi Zainab Mohamad, Nama glemer di Fb Ummi Ussi (Cik Zai). Sebelum ini tak pernah kenal apakah itu Shaklee. Tak pernah tahu dan tak pernah diberitahu walaupun saya yang sangat aktif berinternet. Sehinggalah satu hari, saya ke hospital dan diperkenalkan oleh seorang Doktor. Langkah kanan gamaknya masuklah

6 Jenis Jerawat Yang Anda Perlu Tahu

Apa itu jerawat? Jerawat berlaku apabila minyak semulajadi kulit (aka sebum) dan sel kulit mati tersumbat dalam liang kulit. Liang kulit ni macam lubang penafasan kalau tersumbat kulit tak dapat bernafas dan sisa kumuh tak dapat keluar dari kulit. Bila dah tersumbat, bakteria pun akan join sekali